onsdag 14 januari 2009

Arga lappar

Kamrat C sände detta lilla mästerverk i "arga lappar"-genren. Hon jobbar kommunalt och kommenterade det hela med: "Någon har vaknat en smula på fel sida tror jag OCH var är egentligen alla dessa internpostkuvert....?"


”TOMMA KUVERT”

HAR DU NÅGRA DU INTE BEHÖVER? KOLLA NOGA. DEM MÅSTE FINNAS NÅGONSTANS. DET VAR INTE SÅ LÄNGE SEN SAMLADES UNGEFÄR 500 ST. MAN UNDRAR: VAD HÄNDE MED DEM? HADE DEM BARA FÖRSVUNNIT SÅ HÄR ELLER KANSKE MAN ELDAR HEMMA I ÖPPNA SPISAR. SOM JAG HADE SAGT MÅNGA GÅNGER: DET FINNS FOLK SOM VERKLIGEN BEHÖVER DEM. SKA JAG BESTÄLLA NYA. DET ÄR DET ENKLASTE MEN…..VARFÖR NYA OM VI HAR MÅNGA LIGGANDE ÖVERALLT.

TACK PÅ FÖRHAND

NN, INTERN POST

1 kommentar:

Anonym sa...

Min kollaga har funderingar på att svara N.N:
"Hoppsan jag är påkommen! Beställ gärna fler, de fungerar alldeles utmärkt att tända kakelungnen med.

P.S Dom skrynkliga är bäst och skriv hellst inte med tusch, dom luktar så illa då. D.S"